Profil Syarikat (Company Profile)

Kami merupakan pengedar produk kecantikan SPA Ayahbonda Tujuh (Bonda 7).

Kebanyakan wanita di dunia ini mengalami masalah jeragat, tompok hitam pada kulit muka, dan kekedutan pada wajah apabila usia kian menjangkau 50-an.

Pusat Rawatan Kecantikan Fazilah yang telah ditubuhkan pada bulan Januari 2011 lalu bagi membantu kaum wanita mengatasi masalah tersebut. Kebanyakan barangan kosmetik dan produk kecantikan berasaskan kimia memberikan kesan sampingan kepada wajah dan kulit muka kita. Memandangkan produk kecantikan SPA Ayahbonda Tujuh (Bonda 7) merupakan produk yang diilhamkan secara turun termurun malah sebagai pengedar utama kami terpanggil untuk mencuba dan merasai sendiri perubahan aura seri wajah kami sekeluarga. Produk ini mengguna bahan-bahan tradisional dan herba dan telah disahkan oleh pihak sirim tiada kesan sampingan.

Misi syarikat adalah membantu kaum wanita memulihkan aura seri mereka kembali remaja semula insya-Allah.

Visi syarikat adalah untuk mengorak langkah ke arah merealisasikan matlamat sebagai salah satu agensi yang prihatin dalam penjagaan diri dan kesihatan di samping menggunakan barangan kosmetik dan produk kecantikan berasaskan herba dan bahan-bahan semula jadi tanpa sebarang kesan sampingan serta dijamin halal.

Objektif syarikat adalah untuk menjadi Pusat Kecantikan yang paling unggul di Malaysia dalam memulihkan kembali keremajaan kulit anda.

We are the distributors of the Bonda 7 Beauty Product.

Our mission is to make frequent massages and facials a reality for everyone, allowing our clients to receive the full health, psychological and aesthetic benefits the services that we offer.

While massages and facials have become common fare for the mainstream consumer, receiving these services on a regular basis can be cost prohibitive. Vapor will change this by revolutionizing the massage and facial industry with a never before seen three-tiered membership plan that encourages multiple visits each month at an affordable price.

Thank You

  1. produk ini nampak menarik laa…kalau nk order mcm mne?

Leave a comment